خاطرات ممنوعه

مرور روزنوشت های یک زوج کارشناس ماوراء الطبیعه

خاطرات ممنوعه

مرور روزنوشت های یک زوج کارشناس ماوراء الطبیعه

خاطرات ممنوعه

سال 85 وقتی پایان نامه دکترای جامعه شناسی را با موضوع "سوء استفاده از خرافات و مسائل ماورایی در ارتکاب جرایم" دفاع می کردم و جرایم و مشکلاتی که به وسیله جن گیر ها، رمال ها و دعا نویس ها پیش می آمد را شرح میدادم تصورش را هم نمی کردم که دو روز بعد پلیس رسما از من در پرونده های خاص دعوت به همکاری کند و من و همسرم خیلی زود بشویم مشاوران مسائل ماوراء الطبیعه در پرونده هایی که من به آنها پرونده های ممنوعه می گفتم.
حالا تصمیم گرفتم قسمتی هایی از آن #خاطرات_ممنوعه را برایتان بازگو کنم.

به دلایل ملاحظات خاص همه مطالب به غیر از کلیت داستان به صورت غیر واقعی و با اسامی مستعار بازگو می شود.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

یادداشت های بدانید و نترسید را از ابتدا دنبال کنید.

در مطالب قبل بدانید و نترسید در مورد ترس های حقیقی و غیر حقیقی صحبت کردیم. برای نترس بودن در مقابل ترس های غیر حقیقی ضروریست که ذهن خود را تمرین دهید. تلقین های مثبت، مواجهه با ترس های کوچکتر و انداختن خودتان در شرایطی که شجاعتتان تقویت شود. همسرم در باره ترس ها معتقد است همراهی یک مربی مانند ورود شما به همراه یک مرشد به دنیایی دیگر است گویی مربی دست شما را میگیرد و همراهیتان می کند تا شما به سرزمینی برسید که در آن از هیچ چیز نمی ترسید.
لیلی معتقد است ترس ها ریشه در درونیات ما و طرز تربیت ما و اتفاقات کودکی ما دارد. شاید در ادامه روزی از او خواستم که مطلبی در مورد تربیت کودکان شجاع برایتان بنویسد اما عجالتا بدانید نوع تربیت کودک در این که او از چه چیز هایی چقدر بترسد بسیار موثر است.

اما ترس های واقعی؛ ترس های فیزیکی که در آن بایستی از یک ارتفاع یا خوردن یک سم بترسیم و طبیعی و واقعی هستند باز ریشه در تربیت دارد. بایستی این رشد را کسب کنیم که به خطر انداختن خودمان یک تفریح نیست. البته در این موضوع بایستی به اندازه کافی دقت داشت تا این وسواس موجب آن نشود که ما همه هیجانات زندگی مان را خفه کنیم. گاهی افزایش هیجان کنترل شده در شرایطی که ایمنی آن ها را عقل تأیید میکند می تواند نیاز ما را به آدرنالین کافی در زندگی مان تأمین کند.

ترس از مسائل ماورائی هم یکی از ترس های واقعی است. مانند همه موارد دیگر از شوخی و تفریح در این زمینه بایستی بپرهیزیم. کشیدن تصاویر و علامت هایی که از اینترنت یا کتاب های کهن یاد گرفتیم بر روی در و دیوار و خواندن اذکار خاص و ظن ها و تمرکز های ذهنی خاص به راحتی شما را به دنیایی پرتاب میکند که خروج از آن دست خود شما نخواهد بود پس ساده ترین کار این است که از آن دور بمانید.

گاهی اما اتفاقات فرا مادی در زندگی ما به خاطر اشتاباهات گذشته حتی اشتباهات والدین و یا دیگران رخ می دهد که منجر می شود افراد با موضوعاتی برخورد کنند که برایشان ترسناک باشد. در این شرایط با یک مشاور مشورت کنید و اگر خدا باور هستید یا نیستید بدانید قوی ترین موجود که در عالم ماده وجود دارد انسان است و اگر موجودی دارد از شما سوء استفاده تسخیر یا آزار می رساند در واقع به خاطر ضعفیست که شما از خود نشان داده اید و عقب نشینی است که شما کرده اید.

در پایان این نکته را هم یاد آوری کنم که حتی در دنیای ماوراء وقتی چشم و گوشتان خیلی چیز ها را ببیند و بشنود چیز های بسیاری وجود دارد که ترسناک نیست این جمله نباید موجب دعوت شما به سمت مسائلی که از آن ها پرهیز دادم بشود ولی یک خبر خوب است برای کسانی که در این ماجرا ها گیر کرده اند آن ها باید امیدی داشته باشند که می توانند شرایط را کنترل کنند و با موفقیت از آن خارج شوند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۲۴
شاهد

ترس

مشاور

نظرات  (۲)

۰۴ آذر ۹۸ ، ۲۱:۲۶ فروش لپ تاپ استوک آمریکایی و اروپایی

سلام محصولات استوک جدید رسید ، شما میتوانید با ورود به سایت ما ، جدید ترین لپ تاپ های استوک مارا مشاهده و در صورت تمایل خریداری نمایید. 
آرانیک کالا وارد کننده و فروشنده ی مستقیم لپ تاپ استوک بوده و تمامی لپ تاپ ها با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت ممکن به فروش میرسند. 
همچنین ، کلیه محصولات ما دارای یک ماه گارانتی رایگان میباشد.
پیشاپیش از اینکه از سایت ما دیدن میکنید ، سپاسگذاریم . 
فروش لپ تاپ استوک
 

سلام

چرا فقط عنوانه؟؟

هیچ مطلبی ننوشتید

پاسخ:
سلام دسترسی به اینترنت نداشتم فرصت نکردم کاملش کنم به زودی می نویسمش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی